סיוע במציאת נעדרים (לא בדיחה)

עדכון – הילדים חזרו הביתה בשלום. תודה למי שפקח/ה עין והעביר/ה הלאה ~

*** ******* ***

חברות וחברים –

ההודעה המצורפת הגיעה אלי בדוא"ל דרך רשימת תפוצה פנימית של הסגל באונ' חיפה, מאחת מעובדות המוסד – סבתא של הילד והילדה הנעדרים. לצערי, לא מדובר בבדיחה אכזרית, אלא באמת עצובה. אז אם ראיתן/ם או שמעתן/ם, אנא צרו קשר בנייד: [נמחק] . תודה.

[תמונות הילדים והאב הורדו אף הן]

2 תגובות על הפוסט “סיוע במציאת נעדרים (לא בדיחה)

  1. תמוהה בעיני העובדה כי האתר שלכם מפרסם הודעה על נעדרים מבלי לבקש את אישורה של משטרת ישראל. האמא בהודעתה סתרה את עצמה, היא טענה כי המשטרה אמרה לה כי בפירוש אין סכנה לילדים מעצם היותם עם אביהם. ולמרות זאת האתר פירסם את הודעתה.
    אני עקבתי באופן אישי אחר הסיפור והוא נשמע לא אמין תמוהה ואפילו גובל בסיכון הילדים. קודם כל מה פתאום האמא מפרסמת תמונות של קטינים, איך הם יראו אחר כך את פניהם בביה,ס או האבא ? אנחנו מדינה קטנה… ושנית אם האב חטף אותם אז איפה המשטרה בסיפור????? בקיצור האמא עבדה עליכם. אני חושבת שאתם כאתר צריכים לפרסם הודעת התנצלות כלפי האב וילדיו, זה שהאמא לקחה את החוק לידיים וסיבנה אתכם ואתם המשכתם את החפיפה זה חמור מאוד ומעיד על עיתונאות רדודה.

    • גב' חנה שני –
      ראשית תודה לך על שהזכרת לי להוריד את התמונות. כך בהחלט יש לעשׂות.
      שנית, כמי שתלונות על עיתונאות רדודה בלשונה, אולי כדאי היה שתביטי סביבך ותראי שלא עיתון כאן. בסך הכל בלוג. ולא חקירה עיתונאית, משטרתית או אחרת, אלא טובה לחברה לעבודה (וזה מופיע בטקסט, הקצר מאד, שפורסם לעיל). כדי להרגיעך, אספר שביררתי עוד פרטים לפני הפרסום הראשוני, אך כיוון שלא היה לציבור עניין בהם, גם עכשיו אין, לא פרסמתי אותם ולא אפרסם גם כעת.

סגור לתגובות.