זליגה ומסה קריטית

לא, זהו אינו טור על צ'רנוביל. זהו טור על המשׂחק השביעי בסדרא בין הבוסטון סלטיקס לקליבלנד קוולירס, שלא שודרה בערוץ 5, וגם לא בערץ 5+, אלא באחד מערוצי הסחיטה החדשים (יש ארבעה, אני כבר לא עוקב).

×?×?ס×?×?×?-ק×?×?×?×?× ×?

הרבה כבר נכתב ונאמר בעניין זליגת התכנים בערוצי הספורט. השיטה פשוטה: מקימים עוד ערוצים, שעל כל אחד מהם יש לשלם בנפרד. מפזרים את התכנים על מגוון הערוצים. הצרכן המכור לספורט משלם על הערוצים החדשים, ומקבל עבור יותר כסף את שקיבל קודם עבור פחות. פשוט מאד.

ומה אפשר לעשׂות?

אפשר לא להתחבר לערוצים החדשים – כך אני עושׂה. אפשר גם להטריד את נציגי הזכיינים, הגוזלים את כספנו בניגוד לחוק, ואת נציגי הציבור, האמורים להגן עלינו מפני החוצפה ותאוות הבצע.

להלן מספר כתובות אימייל ומספרי טלפון (כפי שפורסמו על ידי המגיבים בבלוג המצויין של רונן דורפן):

המועצה לשידורי כבלים ולווין:

נציגת פניות הציבור במועצה:  מירב שטרוסברג  02-6702210

ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין, מר ניצן חן –  02-6702273 (פקס).

עוד קישורים שאפשר להתלונן בהם: פניות הציבור במשרד התקשורתפניות הציבור במשרד ראש הממשלה.

 

והעיקר – לא להתייאש. כל טלפון בודד, כל פקס או אימייל, לא ישנו לבד את התמונה. אבל אם הם יצטרפו להרבה אחרים, בסופו של דבר יתעורר מישהו ויבין שצריך לפעול. מעבר לכך, ההרגל העצמי למחות נגד עוולות השלטון ולפעול לתיקונן מכשיר אזרחים טובים יותר, דמוקרטיים יותר. התודעה מכתיבה את ההוויה. קדימה הסתער/י!

תגובה אחת על הפוסט “זליגה ומסה קריטית

  1. אורי!

    תן לנו עוד כמה שנים של תוכנה חופשית – אז אחד ירשם לערוצים וישדר לכל האחרים באינטרנט שיראו חי ממנו… האינטרנט הוא הדוגמא הטובה ביותר לאליטה עיסקית שבוגדת באינטרסים של עצמה… GOD BLESS RICHARD…

    (צחוק מרושע מתגלגל….)

סגור לתגובות.